Wat betekent de rebranding voor jou?
‘Voor mij markeert deze rebranding een nieuw hoofdstuk voor ons bureau. Ik wil ons bureau klaarmaken voor de toekomst, met een strategie die ruimte geeft om mee te bewegen met veranderingen ín die toekomst. Uitdagend, maar het geeft veel voldoening en plezier. En ik vind het een serieuze stap met een hoog risicoprofiel, dus ook spannend wat de uitkomst gaat zijn! Het voelt een beetje alsof we opnieuw beginnen, maar dan met een club van 12 mensen in plaats van alleen André en ik.’
‘Je agency is fantastisch en je raakt afhankelijk, óf je agency verknalt het en je zit met de gebakken peren. Wij stellen bedrijven in staat om zelf met hun merk uit de voeten te kunnen.’
Wat was voor jou het meest memorabele moment tijdens dit proces?
‘Het intern delen van onze vernieuwde strategie, was voor mij toch wel heel bijzonder. Mijn rol en aandacht in deze hele transformatie, lagen bij het ontwikkelen van de 'outlook': het vormgeven van onze visie en strategie. Als aanjager van deze merktransformatie ben ik dan ook verantwoordelijk voor de grote lijnen en het allerbelangrijkst: het delen van de ambitie met het team en het ophalen van hun reacties. Na de eerste teamsessie had ik echt het gevoel dat we samen een belangrijke stap aan het zetten zijn richting een hele vette toekomst.’
Meer weten over de strategie achter onze merktransformatie?
Bekijk Pt.2 van Behind the Screens.