'Organisaties klaarstomen voor de wereld van morgen. Dat is waar ons vak in de kern om draait. Het is aan ons om de uitdagingen en mogelijkheden van onze opdrachtgevers in kaart te brengen en die vervolgens om te zetten naar een concept en een (visuele) taal die de organisatie weer richting geeft, vooruit helpt en helpt om de doelgroep te bereiken.'
'Daarvoor verplaats ik me als ontwerper constant in de ontvanger. Om een boodschap zo goed mogelijk over te brengen, moet een ontwerp zowel rust als aantrekkingskracht uitstralen. Met een rustig ontwerp zorg je ervoor dat de doelgroep de inhoud op de juiste manier ontvangt en begrijpt, maar zonder aantrekkingskracht zal het ontwerp de doelgroep niet op de juiste manier bereiken. Het draait dus altijd om de perfecte balans.'
Als creatief is het geweldig om echt ieder aspect van een merk te kunnen ontwerpen
'Het project dat me het meest is bijgebleven is het creëren van het merk Parla, de tandartspraktijk van Shaira Kasi dat ze neer wil zetten als de nieuwe standaard in de tandheelkunde. Het werkt heel erg aanstekelijk dat Shaira vanuit haar eigen observaties en ervaringen het initiatief toont om de ultieme tandartspraktijk neer te zetten.'
'Als je denkt aan de tandarts, denk je al gauw aan de klinische geur, de ongemakkelijke wachtkamer in fel TL-licht en de tandarts die in hoog tempo van de ene naar de andere behandelkamer snelt. Met Parla wilden we het tegenovergestelde creëren.'
'Toen we tot het idee kwamen om een multi-sensorische identiteit neer te zetten, viel alles in elkaar. Als creatief is het geweldig om echt ieder aspect van een merk te kunnen ontwerpen: van geluid tot interieur en van geur tot kleur. En als het dan lukt om alle puzzelstukjes zo in elkaar te laten vallen waardoor de ervaring van een tandartsbezoek volledig anders is dan je gewend bent, geeft dat een heel goed gevoel.'