‘Op jonge leeftijd was ik al gedreven om de mensen die ik ontmoet te doorgronden. Ik luister graag naar unieke verhalen en die zoek ik ook altijd op in mijn werk. Bij JA ontdekte ik al snel dat er op dezelfde manier geluisterd wordt. In de gesprekken die ik met Jasper en André voerde, schuilde een oprechte interesse die ik enorm waardeer. Het verbaast me dan ook niet dat de kracht van JA zit in de menselijke aanpak van projecten: luisteren, vertalen en uitdragen. Dit alles op een manier die dicht bij de kern blijft, maar tegelijkertijd voortdurend verrast.
Als project lead bij JA hoop ik mijn interesse in mensen te combineren met digitale creativiteit en mijn achtergrond in performance marketing. Hoe maak je van een bedrijf een merk dat door iedereen beleefd wordt zoals het bedacht is? De juiste activatie is de sleutel. Ik werk daarbij graag campagnematig: een duidelijk begin en een helder eind, maar het gaat er uiteindelijk om hoe je het daartussen inricht. En in dat niemandsland denk ik graag na over waarom dingen zijn zoals ze zijn. Sommigen zien dat als filosofisch. Ik zie het als noodzakelijk goed om te begrijpen wat een merkidentiteit nodig heeft voor succes. Zo overbrug je onbekend terrein. Logica vinden in iets wat op het eerste oog niet logisch lijkt - daar geniet ik van.