Swipe

Swipe

Maak kennis met een nieuwe generatie merkenbouwers

JA is anders dan andere bedrijven. Bij onze branding agency hoort een uitgesproken cultuur.

Onze mensen vormen de richting van onze agency, niet andersom

We hebben onze agency ontworpen om passie, creativiteit, vindingrijkheid en nieuwsgierigheid maximaal te stimuleren. En daarnaast hebben we oog voor balans en bezinning. De eerste vier kenmerken zijn sterke punten van de mens, die iedereen vanaf zijn of haar geboorte in zich heeft. En juist die punten hebben we nodig om een verschil te kunnen maken in deze wereld.

Deze filosofie vormt de ultieme basis van onze agency. En het zijn onze mensen die hier iedere dag opnieuw invulling en richting aan geven.

Veel flexibiliteit en ruimte voor creativiteit en eigen ontwikkeling, dat is waar we bij JA in geloven. Want creativiteit ontstaat overal: in de trein, onder de douche, of in ons (t)huiskantoor, dat de sfeer ademt van een boutique hotel. Een plek waar je thuis bent zonder thuis te zijn.

Onze cultuur is gebouwd op

01
Icon plus

Vrijheid

& verantwoordelijkheid

Vrijheid en verantwoordelijkheid gaan hand in hand. Wij geloven dat creatieven het best tot hun recht komen als ze de vrijheid hebben hun werkzaamheden zelf in te delen. Dat is niet in uren te vangen. Creativiteit ontstaat onder de douche, op de fiets, bij het lezen van boeken of in de kroeg. Het is aan ieder individu om verantwoordelijkheid te nemen over eigen tijd en output.

02
Icon plus

Nieuwsgierigheid

Het vertrekpunt richting duurzame groei. Strategie ligt aan de basis van een toekomstbestendige organisatie, door duurzame beslissingen te maken die ervoor zorgen dat iedere stap die je zet, er een in de goede richting is. We doen uitgebreid onderzoek en op basis daarvan geven we het strategisch kader vorm, dat we gebruiken om het merk te gaan ontwikkelen.

03
Icon plus

Synergie

Het vertrekpunt richting duurzame groei. Strategie ligt aan de basis van een toekomstbestendige organisatie, door duurzame beslissingen te maken die ervoor zorgen dat iedere stap die je zet, er een in de goede richting is. We doen uitgebreid onderzoek en op basis daarvan geven we het strategisch kader vorm, dat we gebruiken om het merk te gaan ontwikkelen.

04
Icon plus

Aandacht

Het vertrekpunt richting duurzame groei. Strategie ligt aan de basis van een toekomstbestendige organisatie, door duurzame beslissingen te maken die ervoor zorgen dat iedere stap die je zet, er een in de goede richting is. We doen uitgebreid onderzoek en op basis daarvan geven we het strategisch kader vorm, dat we gebruiken om het merk te gaan ontwikkelen.

01

Icon plus

Merkstrategie

02

Icon plus

Merkontwikkeling

03

Icon plus

Merkactivatie

01

Vrijheid

Omdat wij niet geloven in strakke regels en uit gaan van de verantwoordelijkheid van onze mensen, vind je bij ons dan geen dikke personeelsreglementen. Wij geloven dat creatieven juist tot hun recht komen als zij de vrijheid hebben hun werkzaamheden zelf in te delen. Vastgestelde werktijden en locaties zien wij als iets van vroeger. We vertrouwen erop dat iedereen binnen ons team zijn of haar werkzaamheden met de beste intenties doet. Waar en wanneer dat gebeurt? Dat bepaal je voor een groot deel zelf.

02

Nieuwsgierigheid

We werken in een wereld die ongelooflijk snel verandert. Organisaties veranderen, techniek en tools veranderen, mensen veranderen. Het vraagt een onuitputtelijke nieuwsgierigheid om de context van de dingen die om ons heen gebeuren te zien, te begrijpen en te duiden. Alleen op die manier kunnen we kennisleiderschap blijven houden en onszelf blijven ontwikkelen.

03

Synergie

Onze mensen zijn allemaal nieuwsgierig, creatief en breed geïnteresseerd. Maar afgezien daarvan zijn we vooral ook heel verschillend. Ons team bestaat uit uiteenlopende karakters met ieder een eigen unieke achtergrond. Een mix van diverse talenten, leeftijden, vakgebieden, smaakvoorkeuren en ervaringen. Daar kiezen we bewust voor. Alle verschillende perspectieven bij elkaar bieden een breed palet aan invalshoeken. Een hecht en gebalanceerd team met het hart op de juiste plek.

04

Aandacht

Alles begint met aandacht. Aandacht voor onze opdrachtgevers en onze processen, want de workflow en projectmanagement zijn net zo belangrijk als ons product. Aandacht en ruimte voor diep werken, zonder afleiding. Maar ook aandacht voor onze persoonlijke ontwikkeling en voor onze fysieke en mentale gezondheid. Daarom zorgen we voor de juiste begeleiding, intern of extern.

JA branding agency Amy, Hannah en Andre
JA branding agency Amy Besten
Andre uitje JA branding agency
 JA branding agency uitje Eindhoven VR
Team JA branding agency uitje Eindhoven
Team JA uitje Zwolle
Team JA uitje Brabant
Team JA uitje Brabant