Swipe

Swipe

Maak kennis met een nieuwe generatie merkenbouwers

JA is anders dan andere bedrijven. Bij onze rebranding agency hoort een uitgesproken en eigen cultuur.

Onze mensen bepalen de richting van onze agency, niet andersom

Binnen onze agency vinden we het heel belangrijk om de passie, creativiteit, vindingrijkheid en nieuwsgierigheid van onze mensen enorm te stimuleren. Daarnaast hebben we natuurlijk ook oog voor balans en bezinning. Die eerste vier kenmerken zijn sterke menselijke eigenschappen die iedereen vanaf zijn of haar geboorte in zich heeft. Juist die punten hebben we nodig om een verschil te kunnen maken in deze wereld.

Deze filosofie vormt de ultieme basis van onze agency. En het zijn onze mensen die hier iedere dag opnieuw invulling en richting aan geven.

We geloven in veel flexibiliteit en ruimte voor creativiteit en eigen ontwikkeling. Want creativiteit ontstaat overal: in de trein, onder de douche, of in ons (t)huiskantoor, dat we hebben ingericht als een plek waar je thuis kunt zijn zonder thuis te zijn.

Onze cultuur is gebouwd op

01
Icon plus

Vrijheid

& verantwoordelijkheid

Vrijheid en verantwoordelijkheid gaan hand in hand. Wij geloven dat creatieven het best tot hun recht komen als ze de vrijheid hebben hun werkzaamheden zelf in te delen. Dat is niet in uren te vangen. Creativiteit ontstaat onder de douche, op de fiets, bij het lezen van boeken of in de kroeg. Het is aan ieder individu om verantwoordelijkheid te nemen over eigen tijd en output.

02
Icon plus

Nieuwsgierigheid

Het vertrekpunt richting duurzame groei. Strategie ligt aan de basis van een toekomstbestendige organisatie, door duurzame beslissingen te maken die ervoor zorgen dat iedere stap die je zet, er een in de goede richting is. We doen uitgebreid onderzoek en op basis daarvan geven we het strategisch kader vorm, dat we gebruiken om het merk te gaan ontwikkelen.

03
Icon plus

Synergie

Het vertrekpunt richting duurzame groei. Strategie ligt aan de basis van een toekomstbestendige organisatie, door duurzame beslissingen te maken die ervoor zorgen dat iedere stap die je zet, er een in de goede richting is. We doen uitgebreid onderzoek en op basis daarvan geven we het strategisch kader vorm, dat we gebruiken om het merk te gaan ontwikkelen.

04
Icon plus

Aandacht

Het vertrekpunt richting duurzame groei. Strategie ligt aan de basis van een toekomstbestendige organisatie, door duurzame beslissingen te maken die ervoor zorgen dat iedere stap die je zet, er een in de goede richting is. We doen uitgebreid onderzoek en op basis daarvan geven we het strategisch kader vorm, dat we gebruiken om het merk te gaan ontwikkelen.

01

Icon plus

Merkstrategie

02

Icon plus

Merkontwikkeling

03

Icon plus

Merkactivatie

01

Vrijheid

We geloven niet in heel strikte regels en gaan ervan uit dat onze mensen hun eigen verantwoordelijkheid nemen. Daarom vind je bij ons ook geen dikke personeelsreglementen. Wij geloven dat creatieven ook vooral tot hun recht komen als zij de vrijheid hebben om hun werkzaamheden zelf in te delen. Vastgestelde werktijden en locaties passen daar niet bij. We vertrouwen erop dat iedereen binnen ons team zijn of haar werk gewoon zo goed mogelijk doet. En waar en wanneer dat is, dat bepaal je voor een groot deel zelf.

02

Nieuwsgierigheid

We werken in een wereld die ongelooflijk snel verandert. Organisaties veranderen, techniek en tools veranderen, het klimaat verandert, mensen veranderen. Het vraagt een onuitputtelijke nieuwsgierigheid om de context van de dingen die om ons heen gebeuren te zien, te begrijpen en te duiden. Door nieuwsgierig te zijn en te blijven kunnen we ons kennisleiderschap behouden en onszelf blijven ontwikkelen.

03

Synergie

Onze mensen zijn allemaal nieuwsgierig, creatief en breed geïnteresseerd. Maar afgezien daarvan zijn we vooral ook heel erg verschillend. Ons team bestaat uit uiteenlopende karakters met ieder een eigen unieke achtergrond. Een mix van diverse talenten, leeftijden, vakgebieden, smaak­voorkeuren en ervaringen. Daar kiezen we bewust voor: alle verschillende perspectieven bij elkaar bieden een breed scala aan invalshoeken en perspectieven. En in de kern vormen we samen een hecht en gebalanceerd team, met het hart op de juiste plek.

04

Aandacht

Alles begint met aandacht. Aandacht voor onze opdrachtgevers en onze processen bijvoorbeeld, want de workflow en projectmanagement zijn net zo belangrijk als de producten die we creëren. Aandacht en ruimte voor diep werken ook, zonder afleiding. En aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en voor onze fysieke en mentale gezondheid. Daarom zorgen we altijd voor de juiste begeleiding, intern of extern.

JA rebranding agency Amy, Hannah en Andre
JA rebranding agency Amy Besten
Andre uitje JA rebranding agency
 JA rebranding agency uitje Eindhoven VR
Team JA rebranding agency uitje Eindhoven
Team JA uitje Zwolle
Team JA uitje Brabant
Team JA uitje Brabant