Swipe

Swipe

Een onvergetelijke rebranding voor 5-sterrencamping Beerze Bulten

Fotografie Beerze Bulten | JA rebranding agency

Opdrachtgever

Beerze Bulten

Diensten

Herpositionering

Merkidentiteit

Visuele identiteit

Tone-of-voice richtlijnen & merkverhaal

Beeldtaal

Art-direction fotografie & video

Merkactivatieplan

Employer branding

Copywriting & messaging

Werkgeversmerk campagne

Samenwerkingen

Barbara Trienen (fotografie)

De visuele identiteit van Beerze Bulten, de bekendste vijfsterrencamping van Nederland en meest bekroonde vakantiepark van Europa, stond al als een huis. Aan ons de taak om de merkbeleving een nieuwe boost te geven. Bij Beerze Bulten ligt de nadruk niet op de faciliteiten, de accommodaties of de service, maar het hogere doel: samen onvergetelijke herinneringen maken. Zo ontstond de propositie ‘onvergetelijk’. Hiermee tillen we het merk naar een hoger abstractieniveau. Dit visiestatement is toe te passen op Beerze Bulten als merk, maar leent zich ook uitstekend om toe te spitsen per segment. Zo zorgen we voor consistentie en samenhang in alle communicatie, waarbij er wel de flexibiliteit is om per doelgroep gerichte boodschappen uit te dragen.

No items found.

Opdrachtgever

Beerze Bulten

Diensten

Herpositionering

Merkidentiteit

Visuele identiteit

Tone-of-voice richtlijnen & merkverhaal

Beeldtaal

Art-direction fotografie & video

Merkactivatieplan

Employer branding

Copywriting & messaging

Werkgeversmerk campagne

Samenwerkingen

Barbara Trienen (fotografie)

De visuele identiteit van Beerze Bulten, de bekendste vijfsterrencamping van Nederland en meest bekroonde vakantiepark van Europa, stond al als een huis. Aan ons de taak om de merkbeleving een nieuwe boost te geven. Bij Beerze Bulten ligt de nadruk niet op de faciliteiten, de accommodaties of de service, maar het hogere doel: samen onvergetelijke herinneringen maken. Zo ontstond de propositie ‘onvergetelijk’. Hiermee tillen we het merk naar een hoger abstractieniveau. Dit visiestatement is toe te passen op Beerze Bulten als merk, maar leent zich ook uitstekend om toe te spitsen per segment. Zo zorgen we voor consistentie en samenhang in alle communicatie, waarbij er wel de flexibiliteit is om per doelgroep gerichte boodschappen uit te dragen.

Beerze Bulten is een 5-sterren Vakantiepark en Familiecamping, gelegen in het Overijsselse Beerze. De camping ligt middenin de natuur van het Vechtdal en langs de oevers van rivier de Vecht. Het is er kindvriendelijk, autovrij en niet voor niets het meest bekroonde vakantiepark van heel Europa.

Je zou zeggen: dat is een merk dat staat, wat zou je daar nog aan moeten doen? Onze opdracht was dan ook nét iets anders: zorg ervoor dat de merkbeleving aansluit bij dat wat er op de camping gebeurt en wat de mensen die er komen mee naar huis nemen.

Lees hier hoe branding duurzame groei stimuleert

Bij Beerze Bulten ligt de nadruk niet op de faciliteiten, de accommodaties of de service, maar op het hogere doel: samen onvergetelijke herinneringen maken. In alles wat er bij Beerze Bulten gebeurt staat de beleving van de gast centraal, of het nu gaat om de animatie, de keuken of de schoonmaak.

Vanuit daar ontstond de propositie onvergetelijk, waarmee we het merk naar een hoger abstractieniveau tilden. Dit onvergetelijke visiestatement is toe te passen op Beerze Bulten als merk in zijn geheel, maar is ook perfect geschikt om per merksegment extra toe te spitsen. Op deze manier zorgen we voor een consistente communicatie, met genoeg flexibiliteit om aan verschillende doelgroepen ook verschillende verhalen te vertellen.

No items found.

Voor de dagrecreatie ontwikkelden we binnen het concept bijvoorbeeld een eigen campagne. Met een middelenmix van outdoor, social, bannering en een gerichte landingspagina krijgen de onvergetelijke herinneringen per thema een beeld. De overkoepelende boodschap: een dagje Beerze Bulten blijft je bij.

Ook maakten we de doorvertaling naar het werkgeversmerk Beerze Bulten. Versta jij de kunst van het maken van onvergetelijke herinneringen? Dan heeft Beerze Bulten de leukste, leerzaamste en gezelligste werkplek voor jou! Met referentieverhalen, specifieke templates voor vacatures en de vacaturepagina werkenbijbeerzebulten.nl wordt de boodschap geladen voor zowel vaste krachten als de (jonge) vakantiewerkers.

No items found.

Maar daar houdt het niet op. Een goed merk houdt namelijk nooit op, ook niet als de vakantie voorbij is. De kunst van het bouwen van een sterk merk zit in het structureel blijven bouwen. Dat doen we bij Beerze Bulten bijvoorbeeld door ieder kwartaal een fotoshoot te organiseren, zodat we de (toekomstige) gasten blij kunnen maken met een merk dat zorgt voor een onvergetelijke tijd, welk seizoen het ook is.

No items found.
'De strategische herpositionering biedt genoeg handvaten om mee verder te kunnen. We hebben nu voor onze marketing een hele mooie leidraad om vanuit te werken.'

Gerrit-Jan Hagedoorn - Directeur bij Beerze Bulten